• 25-10-2022, 13:21:49
    #1
    Qui non proficit, deficit
    Merhabalar,

    Starbucks, Colombia Coffee gibi ortamlarda daha hafif ve daha rahat olabilir gibi geldi klavyeli kılıf ve mause ile. Tablet ile aktif olarak kahve yudumlarken cevaplayanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim

    -Not: Tablet önerisi yapan olursa da memnun kalırım, Ipad harici, çuuk pahalı
  • 25-10-2022, 13:30:21
    #2
    Yapanlar çok ama bunun tribine girenlere ayar oluyorum, mail atmak için bile starbucksa gelip macbook ile hava atanlara deli oluyorum öyle düşmüyor demek istiyorum ama nerde..

    İşini gerçekten yapanları ayırıyorum tabiki.
  • 25-10-2022, 13:35:47
    #3
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Starbucks, Colombia Coffee gibi ortamlarda daha hafif ve daha rahat olabilir gibi geldi klavyeli kılıf ve mause ile. Tablet ile aktif olarak kahve yudumlarken cevaplayanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim

    -Not: Tablet önerisi yapan olursa da memnun kalırım, Ipad harici, çuuk pahalı
    Ne çalışacaksın
    Bende samsung tabs7 var memnunum
  • 25-10-2022, 13:37:25
    #4
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Starbucks, Colombia Coffee gibi ortamlarda daha hafif ve daha rahat olabilir gibi geldi klavyeli kılıf ve mause ile. Tablet ile aktif olarak kahve yudumlarken cevaplayanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim

    -Not: Tablet önerisi yapan olursa da memnun kalırım, Ipad harici, çuuk pahalı
    Makaleciye para vermek yerine akşam iş çıkışı kahvesini sevdiğim bir mekana gidiyorum.
    Açıyorum laptopı 30 lira kahveye verip 3 makale yazıyorum. 3000 bin kelime makale bana 30 liraya mal oluyor )))

    Şaka bir yana tablet ile bir şey yazılmıyor.
    Benim parmakların tombulluğundan mıdır bilmem.
    Ipad pro 5 ve magic klavyem vardı, sattım.
    Şimdi ipad air 4 gezdiriyorum yanımda 11 inç olmasına rağmen klavyesi kullanışlı değil.
    İnsan laptop konforu bulamıyor. 13 inçten küçük bir şeyle klavye kullanmak rahat değil.
    Yani table olacaksa en az ipad pro 12.9 veya daha büyük bir şey olmalı.
    O da artık kılıfı ile laptop boyutuna ve ağırlığına geliyor.
  • 25-10-2022, 13:37:38
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapanlar çok ama bunun tribine girenlere ayar oluyorum, mail atmak için bile starbucksa gelip macbook ile hava atanlara deli oluyorum öyle düşmüyor demek istiyorum ama nerde..

    İşini gerçekten yapanları ayırıyorum tabiki.
    Yok ya hocam amacım o değildi. Yurt odasında çalışmaktan çıldıracağım artık biraz hava değişimi şart oldu Ama dediğinizde haklısınız mail yine iyi Word açıp bir şeyler yazıyormuş gibi yapanları(makale yazsa neyse ama değildi) bile gördü bu gözler

    Hem kahveyi de baya seviyorum iyi dışarıda çalışmak iyi olur gibi düşünüyorum, Sivas'ın soğuğunda ne iyi olur ne iyi olur
  • 25-10-2022, 13:41:45
    #6
    Qui non proficit, deficit
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne çalışacaksın
    Bende samsung tabs7 var memnunum
    -Ekibin iş takibi,
    -Çeviri, çeviri kontrolü,
    -Mail, iş teslimi vs.
    -Surf on the R10

    Genel olarak böyle şeyler hocam yani ekip koordinasyonuyla ilgileneceğim için afaki bir işlem hızı gerekmiyor.
  • 25-10-2022, 13:43:47
    #7
    Huawei tablet alabilirsin kalemli olani
  • 25-10-2022, 13:45:26
    #8
    Qui non proficit, deficit
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huawei tablet alabilirsin kalemli olani
    Lenovolara bakmıştım, bahsettiğiniz Huawei için link iletebilir misiniz rica etsem?
  • 25-10-2022, 13:47:20
    #9
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lenovolara bakmıştım, bahsettiğiniz Huawei için link iletebilir misiniz rica etsem?
    Lenovo yogada var bende macbook pro da tablet bu söylediklerinize yetiyor
    https://consumer.huawei.com/tr/offer...EaAl_lEALw_wcB
    Huawei Matepad 11