Tartışalım - Evlilik mi? Bekarlık mı?
32
●1.932
- 24-10-2022, 22:36:4330 yaşındayım, 6 aydır evliyim, iyi ki... doğru kişi olsun yeter ki, bunu aşım önümde çamaşır bulaşık vs için demiyorum keza herşeyimiz müşterek. mesela kendimi bildim bileli çalıştığım halde gırtlağıma kadar borçta iken eşim çalışmıyor ama hem geçinip hem birikim yapabilir oldum.. hayatım bir düzene bindi. Allah doğru kişi ile karşılaştırsın sizleri de
- 24-10-2022, 23:10:22En iyisi öyle hocam bir olayın/durumun üzerine gittikçe daha da uzaklaşabiliyor. Nasip kısmet her şey.ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen abi bende onu diyorum, nerede düzenli bir hayat görsem evli insanlar sahip. Ben ise arada kalmış oradan oraya savruluyorum.amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40 yaş şimdi standartlara göre genç abi, ailenle huzurlu ömürler diliyorum
Şimdiden, Allah mesut etsin hocamatakan2be adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok doğru diyorsun abi, tasarruf yapacak imkanım yok kendi hayatımı karşılayabilecek bir seviyede bile değilim diyebilirim.CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oradan oraya savrulup duruyorum, yorumun için çok teşekkür ederim. Allah bağışlasın evlatlarını, ailenle huzurlu bir ömür dilerim
Bekarlık sultanlık değilmiş o zamanhsndvlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok doğru bir söz abi. Allah gönlüne göre versin 
Bekarlık sultanlık değilmiş o zamaneyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok doğru bir söz hocam.
Allah huzurlu ömürler nasip etsin hocamkara56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi dileklerin için çok teşekkür ederim abi, öyle yada böyle yaşamaya devam böyle alışmışım. Ailenle beraber hayırlı ömürler dilerim abi yorumun için tekrardan çok teşekkür ederimbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi hocam hayatınız düzene girer. Çevremde düzenli hayatı olan herkes evli insanlar.iusserhat7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatta her şey müşterek hocam ben öyle büyüdüm, her işi yüksünmeden yapıyorum. Aile olabilmek zaten böyle bir şey bana göre.xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah borçlarına yardım etsin umarım tamamen sıfırlarsınız. İyi niyetiniz için teşekkür ederim. Allah ailenizle beraber güzel, huzurlu, refah seviyesi yüksek bir ömür nasip etsin.
Nasıl yani valla anlamadım hocamtunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evetzego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah huzurlu ömürler nasip etsin hocamMobilApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2022, 23:17:40bana kalsa 18 yaşında evlenecektim,çokta istedim ama kısmet olmadı.şimdi 37 yaşındayım,fikrim hala aynı yani istiyorum ama bu saatden sonrada olacagını düşünmüyorum açıkcası.yani evlilik nedir tatmadım tabi ama müzmin bekarlardan ben de evlilik diyorum yinede.
günümüzde çogu evlilik malasef boş,ki mutlu da degiller.insanlar istemedigi halde,sırf yalnız kalmamak için evleniyorlar ve ancak birbirini yıpratıyorlar.sonrada ya eve gitmemek için bahane arıyorlar yada boşanıyorlar.bana sürekli birini ayarlamaya çalışan,evlen evlen diye tutturan arkadaşlarım var mesela.dükkanım vardı işte bu virüsten önce,ben gece geç saatlere kadar dükkandayım ve sürekli dükkana gelirlerdi iş çıkışı bunlar.dükkanı kapatacagım zaman biraz daha bekle,hanım uyusun ben öyle gideyim diyen mi dersin.sen git,ben dükkanda yatayım diyen mi dersin.eve gitmemek için iş yerinde kendine mesai yazdıranlar mı dersin.neler neler var yani,ama bana baskı yapıyorlar evlen gitsin rastgele birisiyle diye.dedigim gibi evlilige karşı degilim,tam aksine çok istedim.ama bunlar gibi olmaktansa,açıkcası yalnız kalmak daha mantıklı geliyor bana.yinede dilegim,inşallah gönlüme göre birisini bulup bian önce evlenmektir diyeyim tabi
- 24-10-2022, 23:20:422 yildir evliyim. Evledikten sonra hayatim duzene girdi. Ancak artik hayatim boyunca calismak zorundayim. ( iyi mi kötü mü bilmiyorum) Bir kizim oldu onu her görüşümde icime enerji doluyor hayat hep ona odakli artik
evlenmek gercekten dogru eşle başka bir şey. Kesinlikle sizi seven birine inandığınız zaman evlenin yoksa hep pişmanlık yaşarsınız.
- 25-10-2022, 01:11:54Allah gönlüne göre versin Fatih abi, söylediklerine katılıyorumfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yorumunuz için teşekkür ederim hocam, Allah huzurlu bir ömür nasip etsint4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
/ bekarlık 
Çok doğru bir söz abi. Allah gönlüne göre versin 