akışına bıraktım ben şuanlık düşünmüyorum tabiki
En iyisi öyle hocam bir olayın/durumun üzerine gittikçe daha da uzaklaşabiliyor. Nasip kısmet her şey.
doğru kişi ile evlilik

/ bekarlık

yanlış kişi ile evlilik

/ bekarlık
*(kişi) tanımı burada genel bütünü kapsayan bir ifade, bunun işçine karşi kişinin ailesi ve başka etkenleri de eklenerek bu "doğru/yanlış kişi" ifadesini tanımlamaktadır.
Not: 32 yaşımda evlendim o zamanlar 32 yaş bana göre çok geç idi şimdi düşünüyorum keşke 10 yıl daha önce evlenseydim ve şimdi oğlum 10 yaş daha büyük olsa idi ve şimdi büyümüş olacağı için rahat ederdim 40 ları geçince çocuk bakmak çok zor
Aynen abi bende onu diyorum, nerede düzenli bir hayat görsem evli insanlar sahip. Ben ise arada kalmış oradan oraya savruluyorum.
40 yaş şimdi standartlara göre genç abi, ailenle huzurlu ömürler diliyorum
Açıkçası benimde ilk başlarda korkuyla yaklaştığım bir şeydi hele ki şu zaman da ama bir hafta sonra evlilik teklifi edicem ve çok heyecanlıyım partnerinizin sizi anlayışla karşılaması bence her şeyden daha önemli mutlu olduğunuzda mutlu olup üzüldüğünüzde üzülüyorsa bence doğru insandır kendisi
Şimdiden, Allah mesut etsin hocam
Hocam yalnızlık allaha mahsustur. Allah bin bereket verir çoluk çocuğa karışınca imkansızlık diye bir sey kalmaz. Bekarken insan tasarruf yapamaz. Hayatı anlayamaz. Diğer insanları anlayamaz. Paylaşmayı anlayamaz. Dinini tam olarak yaşayamaz. Bir de vaktini gecirdinmi işler daha da zorlaşır. 3 oğlum var evim cennet dışarısı cehennem gibi hissediyorum. Bunu başka taraflara çekmeye gerek yok. Evimden 1 hafta ayrickaldigim zaman hayat tüm anlamını yitiriyor. Benim için bu böyle. 28 yaşıma kadar ben asla evlenmem diyordum. Şimdi ise çok geç kalmışım diyorum. ☺
Çok doğru diyorsun abi, tasarruf yapacak imkanım yok kendi hayatımı karşılayabilecek bir seviyede bile değilim diyebilirim.
Oradan oraya savrulup duruyorum, yorumun için çok teşekkür ederim. Allah bağışlasın evlatlarını, ailenle huzurlu bir ömür dilerim
Doğru Kişi ile Evlilik Dünyada ki Cennettir; Yanlış Kişi ile Evlilik Ebedi Cehennemdir.
Bekarlık sultanlık değilmiş o zaman

Çok doğru bir söz abi. Allah gönlüne göre versin
müzmin bekar olarak evlilik diyorum

ama kötü bir evlilik yaşayacağına ömür boyu bekar kalmak daha hayırlı
Bekarlık sultanlık değilmiş o zaman

Çok doğru bir söz hocam.
Saka falan bir yanada ben 27 yasindayim 1 kizim var ve cok mutluyum ama keske biraz aha gec evlenseydim diye düşünüyor degilim 😊
Allah huzurlu ömürler nasip etsin hocam
bekarlık evliliğin tırnağının içindeki toz tanesi olamaz. bekarlığı sultanlık diye ilan edenler genellikle geçici heves ve yanlış kişiler ile evlenen mutsuz evliliklere sahip arkadaşlarımızın tabirleri. bekardan sultan falan olmaz ne yazık ki . sizi sultan yapacak bir yer arıyorsanız eviniz eşiniz çocuğunuz yapar. Allah herkese mutlu bir evlilik nasip etsin. bir kaç defa gördüm senin konunu da özellikle de senin gönlüne göre versin Abdullah bizler birer oyuncuyuz senaryo belli gününü bekliyoruz sadece sabret Allah kerim
İyi dileklerin için çok teşekkür ederim abi, öyle yada böyle yaşamaya devam böyle alışmışım. Ailenle beraber hayırlı ömürler dilerim abi yorumun için tekrardan çok teşekkür ederim
Ben 19 yaşındayım ve şimdiden evlenmeyi düşünüyorum
En iyisi hocam hayatınız düzene girer. Çevremde düzenli hayatı olan herkes evli insanlar.
30 yaşındayım, 6 aydır evliyim, iyi ki... doğru kişi olsun yeter ki, bunu aşım önümde çamaşır bulaşık vs için demiyorum keza herşeyimiz müşterek. mesela kendimi bildim bileli çalıştığım halde gırtlağıma kadar borçta iken eşim çalışmıyor ama hem geçinip hem birikim yapabilir oldum.. hayatım bir düzene bindi. Allah doğru kişi ile karşılaştırsın sizleri de
Hayatta her şey müşterek hocam ben öyle büyüdüm, her işi yüksünmeden yapıyorum. Aile olabilmek zaten böyle bir şey bana göre.
Allah borçlarına yardım etsin umarım tamamen sıfırlarsınız. İyi niyetiniz için teşekkür ederim. Allah ailenizle beraber güzel, huzurlu, refah seviyesi yüksek bir ömür nasip etsin.
evlenmek için evlenmeye karşıyım
Nasıl yani valla anlamadım hocam
Enflasyon varsa bekarlık, enflasyon yoksa evlilik. Herşey para mı? evet
Evet
7 senedir birlikte olduğum sevgilim ile evlendik ve iyi ki diyorum..
Doğru kişiyle yapılan birliktelik cennet bir nevi.
Allah huzurlu ömürler nasip etsin hocam