• 24-10-2022, 22:31:06
    #10
    Ben 19 yaşındayım ve şimdiden evlenmeyi düşünüyorum
  • 24-10-2022, 22:36:43
    #11
    30 yaşındayım, 6 aydır evliyim, iyi ki... doğru kişi olsun yeter ki, bunu aşım önümde çamaşır bulaşık vs için demiyorum keza herşeyimiz müşterek. mesela kendimi bildim bileli çalıştığım halde gırtlağıma kadar borçta iken eşim çalışmıyor ama hem geçinip hem birikim yapabilir oldum.. hayatım bir düzene bindi. Allah doğru kişi ile karşılaştırsın sizleri de
  • 24-10-2022, 22:44:06
    #12
    evlenmek için evlenmeye karşıyım
  • 24-10-2022, 22:45:44
    #13
    Enflasyon varsa bekarlık, enflasyon yoksa evlilik. Herşey para mı? evet
  • 24-10-2022, 22:52:57
    #14
    7 senedir birlikte olduğum sevgilim ile evlendik ve iyi ki diyorum..
    Doğru kişiyle yapılan birliktelik cennet bir nevi.
  • 24-10-2022, 23:10:22
    #15
    Platin üye
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akışına bıraktım ben şuanlık düşünmüyorum tabiki
    En iyisi öyle hocam bir olayın/durumun üzerine gittikçe daha da uzaklaşabiliyor. Nasip kısmet her şey.
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru kişi ile evlilik / bekarlık
    yanlış kişi ile evlilik / bekarlık

    *(kişi) tanımı burada genel bütünü kapsayan bir ifade, bunun işçine karşi kişinin ailesi ve başka etkenleri de eklenerek bu "doğru/yanlış kişi" ifadesini tanımlamaktadır.

    Not: 32 yaşımda evlendim o zamanlar 32 yaş bana göre çok geç idi şimdi düşünüyorum keşke 10 yıl daha önce evlenseydim ve şimdi oğlum 10 yaş daha büyük olsa idi ve şimdi büyümüş olacağı için rahat ederdim 40 ları geçince çocuk bakmak çok zor
    Aynen abi bende onu diyorum, nerede düzenli bir hayat görsem evli insanlar sahip. Ben ise arada kalmış oradan oraya savruluyorum.
    40 yaş şimdi standartlara göre genç abi, ailenle huzurlu ömürler diliyorum
    atakan2be adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası benimde ilk başlarda korkuyla yaklaştığım bir şeydi hele ki şu zaman da ama bir hafta sonra evlilik teklifi edicem ve çok heyecanlıyım partnerinizin sizi anlayışla karşılaması bence her şeyden daha önemli mutlu olduğunuzda mutlu olup üzüldüğünüzde üzülüyorsa bence doğru insandır kendisi
    Şimdiden, Allah mesut etsin hocam
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yalnızlık allaha mahsustur. Allah bin bereket verir çoluk çocuğa karışınca imkansızlık diye bir sey kalmaz. Bekarken insan tasarruf yapamaz. Hayatı anlayamaz. Diğer insanları anlayamaz. Paylaşmayı anlayamaz. Dinini tam olarak yaşayamaz. Bir de vaktini gecirdinmi işler daha da zorlaşır. 3 oğlum var evim cennet dışarısı cehennem gibi hissediyorum. Bunu başka taraflara çekmeye gerek yok. Evimden 1 hafta ayrickaldigim zaman hayat tüm anlamını yitiriyor. Benim için bu böyle. 28 yaşıma kadar ben asla evlenmem diyordum. Şimdi ise çok geç kalmışım diyorum. ☺
    Çok doğru diyorsun abi, tasarruf yapacak imkanım yok kendi hayatımı karşılayabilecek bir seviyede bile değilim diyebilirim.
    Oradan oraya savrulup duruyorum, yorumun için çok teşekkür ederim. Allah bağışlasın evlatlarını, ailenle huzurlu bir ömür dilerim
    hsndvlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru Kişi ile Evlilik Dünyada ki Cennettir; Yanlış Kişi ile Evlilik Ebedi Cehennemdir.
    Bekarlık sultanlık değilmiş o zaman Çok doğru bir söz abi. Allah gönlüne göre versin
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müzmin bekar olarak evlilik diyorum ama kötü bir evlilik yaşayacağına ömür boyu bekar kalmak daha hayırlı
    Bekarlık sultanlık değilmiş o zaman Çok doğru bir söz hocam.
    kara56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saka falan bir yanada ben 27 yasindayim 1 kizim var ve cok mutluyum ama keske biraz aha gec evlenseydim diye düşünüyor degilim 😊
    Allah huzurlu ömürler nasip etsin hocam
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bekarlık evliliğin tırnağının içindeki toz tanesi olamaz. bekarlığı sultanlık diye ilan edenler genellikle geçici heves ve yanlış kişiler ile evlenen mutsuz evliliklere sahip arkadaşlarımızın tabirleri. bekardan sultan falan olmaz ne yazık ki . sizi sultan yapacak bir yer arıyorsanız eviniz eşiniz çocuğunuz yapar. Allah herkese mutlu bir evlilik nasip etsin. bir kaç defa gördüm senin konunu da özellikle de senin gönlüne göre versin Abdullah bizler birer oyuncuyuz senaryo belli gününü bekliyoruz sadece sabret Allah kerim
    İyi dileklerin için çok teşekkür ederim abi, öyle yada böyle yaşamaya devam böyle alışmışım. Ailenle beraber hayırlı ömürler dilerim abi yorumun için tekrardan çok teşekkür ederim
    iusserhat7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 19 yaşındayım ve şimdiden evlenmeyi düşünüyorum
    En iyisi hocam hayatınız düzene girer. Çevremde düzenli hayatı olan herkes evli insanlar.
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 yaşındayım, 6 aydır evliyim, iyi ki... doğru kişi olsun yeter ki, bunu aşım önümde çamaşır bulaşık vs için demiyorum keza herşeyimiz müşterek. mesela kendimi bildim bileli çalıştığım halde gırtlağıma kadar borçta iken eşim çalışmıyor ama hem geçinip hem birikim yapabilir oldum.. hayatım bir düzene bindi. Allah doğru kişi ile karşılaştırsın sizleri de
    Hayatta her şey müşterek hocam ben öyle büyüdüm, her işi yüksünmeden yapıyorum. Aile olabilmek zaten böyle bir şey bana göre.
    Allah borçlarına yardım etsin umarım tamamen sıfırlarsınız. İyi niyetiniz için teşekkür ederim. Allah ailenizle beraber güzel, huzurlu, refah seviyesi yüksek bir ömür nasip etsin.
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evlenmek için evlenmeye karşıyım
    Nasıl yani valla anlamadım hocam
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enflasyon varsa bekarlık, enflasyon yoksa evlilik. Herşey para mı? evet
    Evet
    MobilApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 senedir birlikte olduğum sevgilim ile evlendik ve iyi ki diyorum..
    Doğru kişiyle yapılan birliktelik cennet bir nevi.
    Allah huzurlu ömürler nasip etsin hocam
  • 24-10-2022, 23:17:40
    #16
    bana kalsa 18 yaşında evlenecektim,çokta istedim ama kısmet olmadı.şimdi 37 yaşındayım,fikrim hala aynı yani istiyorum ama bu saatden sonrada olacagını düşünmüyorum açıkcası.yani evlilik nedir tatmadım tabi ama müzmin bekarlardan ben de evlilik diyorum yinede.

    günümüzde çogu evlilik malasef boş,ki mutlu da degiller.insanlar istemedigi halde,sırf yalnız kalmamak için evleniyorlar ve ancak birbirini yıpratıyorlar.sonrada ya eve gitmemek için bahane arıyorlar yada boşanıyorlar.bana sürekli birini ayarlamaya çalışan,evlen evlen diye tutturan arkadaşlarım var mesela.dükkanım vardı işte bu virüsten önce,ben gece geç saatlere kadar dükkandayım ve sürekli dükkana gelirlerdi iş çıkışı bunlar.dükkanı kapatacagım zaman biraz daha bekle,hanım uyusun ben öyle gideyim diyen mi dersin.sen git,ben dükkanda yatayım diyen mi dersin.eve gitmemek için iş yerinde kendine mesai yazdıranlar mı dersin.neler neler var yani,ama bana baskı yapıyorlar evlen gitsin rastgele birisiyle diye.dedigim gibi evlilige karşı degilim,tam aksine çok istedim.ama bunlar gibi olmaktansa,açıkcası yalnız kalmak daha mantıklı geliyor bana.yinede dilegim,inşallah gönlüme göre birisini bulup bian önce evlenmektir diyeyim tabi
  • 24-10-2022, 23:20:42
    #17
    2 yildir evliyim. Evledikten sonra hayatim duzene girdi. Ancak artik hayatim boyunca calismak zorundayim. ( iyi mi kötü mü bilmiyorum) Bir kizim oldu onu her görüşümde icime enerji doluyor hayat hep ona odakli artik evlenmek gercekten dogru eşle başka bir şey. Kesinlikle sizi seven birine inandığınız zaman evlenin yoksa hep pişmanlık yaşarsınız.
  • 25-10-2022, 01:11:54
    #18
    Platin üye
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana kalsa 18 yaşında evlenecektim,çokta istedim ama kısmet olmadı.şimdi 37 yaşındayım,fikrim hala aynı yani istiyorum ama bu saatden sonrada olacagını düşünmüyorum açıkcası.yani evlilik nedir tatmadım tabi ama müzmin bekarlardan ben de evlilik diyorum yinede.

    günümüzde çogu evlilik malasef boş,ki mutlu da degiller.insanlar istemedigi halde,sırf yalnız kalmamak için evleniyorlar ve ancak birbirini yıpratıyorlar.sonrada ya eve gitmemek için bahane arıyorlar yada boşanıyorlar.bana sürekli birini ayarlamaya çalışan,evlen evlen diye tutturan arkadaşlarım var mesela.dükkanım vardı işte bu virüsten önce,ben gece geç saatlere kadar dükkandayım ve sürekli dükkana gelirlerdi iş çıkışı bunlar.dükkanı kapatacagım zaman biraz daha bekle,hanım uyusun ben öyle gideyim diyen mi dersin.sen git,ben dükkanda yatayım diyen mi dersin.eve gitmemek için iş yerinde kendine mesai yazdıranlar mı dersin.neler neler var yani,ama bana baskı yapıyorlar evlen gitsin rastgele birisiyle diye.dedigim gibi evlilige karşı degilim,tam aksine çok istedim.ama bunlar gibi olmaktansa,açıkcası yalnız kalmak daha mantıklı geliyor bana.yinede dilegim,inşallah gönlüme göre birisini bulup bian önce evlenmektir diyeyim tabi
    Allah gönlüne göre versin Fatih abi, söylediklerine katılıyorum
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yildir evliyim. Evledikten sonra hayatim duzene girdi. Ancak artik hayatim boyunca calismak zorundayim. ( iyi mi kötü mü bilmiyorum) Bir kizim oldu onu her görüşümde icime enerji doluyor hayat hep ona odakli artik evlenmek gercekten dogru eşle başka bir şey. Kesinlikle sizi seven birine inandığınız zaman evlenin yoksa hep pişmanlık yaşarsınız.
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam, Allah huzurlu bir ömür nasip etsin