2 yildir evliyim. Evledikten sonra hayatim duzene girdi. Ancak artik hayatim boyunca calismak zorundayim. ( iyi mi kötü mü bilmiyorum) Bir kizim oldu onu her görüşümde icime enerji doluyor hayat hep ona odakli artik evlenmek gercekten dogru eşle başka bir şey. Kesinlikle sizi seven birine inandığınız zaman evlenin yoksa hep pişmanlık yaşarsınız.