30 yaşındayım, 6 aydır evliyim, iyi ki... doğru kişi olsun yeter ki, bunu aşım önümde çamaşır bulaşık vs için demiyorum keza herşeyimiz müşterek. mesela kendimi bildim bileli çalıştığım halde gırtlağıma kadar borçta iken eşim çalışmıyor ama hem geçinip hem birikim yapabilir oldum.. hayatım bir düzene bindi. Allah doğru kişi ile karşılaştırsın sizleri de