• 21-10-2022, 04:13:44
    #1
    Şuan sabah 4, ve 9 da lazer randevum var, 11 de iş başı, gece 11 de iş sonu var, toplamda 12 saat çalışıyorum, ölüm gibi geliyor artık, erken yat diyenler olacaktır ki zaten 11 de ise git 11 de gel birsey yapamıyorsun zaten, sosyal aktivitem yok haftada 1 izin, onuda ya evde geçiyor yada, resmi işlerim olursa öyle hallediyorum, şuan çerezcide çalışıyorum, Kavurmacı olarak, tüm eksik malları ben kavuruyorsun 1 sene oldu, benden önceki gelenler resmen işten kaçıyordu, gelen sonraki gün gelmiyormus, ilk geldiğimde bana ne zaman kaçacaksin demişlerdi anlamamıştım 😂😂

    Sizin vaktiniz gününüz nasıl geçiyor
    An itibari ile 4.10 adana yağmur başladı, sabah bisikletle islana islana ise gidecem 🙅
  • 21-10-2022, 04:16:14
    #2
    Hepimize yazık etiiler, ettik maalesef 🥺
  • 21-10-2022, 04:24:39
    #3
    Bu düzen rezalet cidden. Stajyer avukatım 8 saat masa başı olsa da kazançlar beni soğutuyor. Dijitalde ticaret ile daha çok kazanç sağlanabileceği açık. Risk mi risk ama böyle ömür geçmez.. ben de derin düşüncelerdeyim
  • 21-10-2022, 04:48:26
    #4
    Bu yaşadığımız hayat değil derin düşüncelerde ve arayislardayim.
  • 21-10-2022, 05:42:46
    #5
    Platin üye
    Kütüphanede, ders çalışıyorum. 1 saat sonra eve gidip duş alır, okula geri dönüp derse girerim, ardından eve gider uyurum. Bu döngü böyle devam eder, uyku düzeni kalmadı.
  • 21-10-2022, 05:59:04
    #6
    11 -12 saat mesai ödenmiyosa yasal değil
  • 21-10-2022, 06:23:03
    #7
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 -12 saat mesai ödenmiyosa yasal değil
    Eğer Buyuk bir fabrikada çalışmıyorsan veya devlete sırtını dayamadıysan Maşını gununde al öp başına koy

    Sabah 8:30 5 dk geç validen geç geliyorsun diye azarlarlar gecede 8 den once cıkmazsın iş oldumuda iş kaçta biterse 11 12 kadarda uzar

    Yasal masal olayları boyle yerlerde geçmez
  • 21-10-2022, 06:42:58
    #8
    Bende full gececiyim hocam ayda 4 gün tek iznim var gece 9 da işe gidip çalışıyorum sabah 7 ye kadar
  • 21-10-2022, 07:03:13
    #9
    Hayat zor ben de dijitalde bi şeyler yapmak için yırtınıyorum uzun süredir henüz vole vuramadık nasip ama inanıyorum Allahım inşallah bi gün nasip edecek. Bizim döviz kazanıp ülkeye döviz sokmamız lazım hem kendimize hem herkese faydamız olur.

    Yoksa günümün 4-5 saati istanbul trafiğinde geçiyor 8 vasıta değiştiriyorum sefaköy-ümraniye arası. Kimse keyiften çalışmıyor yaşamak için çalışmk zorundayız