Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 -12 saat mesai ödenmiyosa yasal değil
Eğer Buyuk bir fabrikada çalışmıyorsan veya devlete sırtını dayamadıysan Maşını gununde al öp başına koy

Sabah 8:30 5 dk geç validen geç geliyorsun diye azarlarlar gecede 8 den once cıkmazsın iş oldumuda iş kaçta biterse 11 12 kadarda uzar

Yasal masal olayları boyle yerlerde geçmez