Hayat zor ben de dijitalde bi şeyler yapmak için yırtınıyorum uzun süredir henüz vole vuramadık nasip ama inanıyorum Allahım inşallah bi gün nasip edecek. Bizim döviz kazanıp ülkeye döviz sokmamız lazım hem kendimize hem herkese faydamız olur.
Yoksa günümün 4-5 saati istanbul trafiğinde geçiyor 8 vasıta değiştiriyorum sefaköy-ümraniye arası. Kimse keyiften çalışmıyor yaşamak için çalışmk zorundayız