Şuan sabah 4, ve 9 da lazer randevum var, 11 de iş başı, gece 11 de iş sonu var, toplamda 12 saat çalışıyorum, ölüm gibi geliyor artık, erken yat diyenler olacaktır ki zaten 11 de ise git 11 de gel birsey yapamıyorsun zaten, sosyal aktivitem yok haftada 1 izin, onuda ya evde geçiyor yada, resmi işlerim olursa öyle hallediyorum, şuan çerezcide çalışıyorum, Kavurmacı olarak, tüm eksik malları ben kavuruyorsun 1 sene oldu, benden önceki gelenler resmen işten kaçıyordu, gelen sonraki gün gelmiyormus, ilk geldiğimde bana ne zaman kaçacaksin demişlerdi anlamamıştım 😂😂

Sizin vaktiniz gününüz nasıl geçiyor
An itibari ile 4.10 adana yağmur başladı, sabah bisikletle islana islana ise gidecem 🙅