Bu düzen rezalet cidden. Stajyer avukatım 8 saat masa başı olsa da kazançlar beni soğutuyor. Dijitalde ticaret ile daha çok kazanç sağlanabileceği açık. Risk mi risk ama böyle ömür geçmez.. ben de derin düşüncelerdeyim