• 14-10-2022, 17:51:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bu alanda literatür taraması yapıp birkaç akademik çalışma araştırdım makale okudum. lambadan cin çıkarsanız stresi engellemediğiniz sürece saç dökülüyor diyor bilim.
  • 14-10-2022, 17:52:08
    #11
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi bir öneride bulunan olursa burada ikimizde kurtuluruz belki hocam
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duğünu yapana kadar topic kullanan hocam dugunden sonra salarsiniz 😂😂
    hocam toppiki bilmiyorum ama prp saç tedavisi duydum daha önce . Dökülme aşamasında olanlar için uyguluyorlarmış ölü hücreyi mi canlandırıyorlar napıyorlar enjekte ediyorlar bişeyler yapıyorlar
  • 14-10-2022, 17:53:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Prille girişiyom tertemiz limon esintisi ADASDAS
  • 14-10-2022, 17:58:58
    #13
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stres yapmayın 😅

    Ben kendimi bildim bileli bioblas kullanırım. Başka şampuan bilmem.

    Saçlarıma, saç spreyiymiş, joleymiş asla sürmüşlüğüm yoktur.

    Profil resmimde gördüğün gibi kısa kestiririm. Bu bence çok önemli bir şey. Çok şükür 32 yaşına kadar dökmeden getirdik 😅

    Bir de benim ne ana tarafında saç var ne de baba tarafında.

    Sık sık yıkarım. Hatta her gün.

    Onun haricinde yaptığım bir şey yok. Stressiz olmayan yoktur zaten. Ama saça sekil verecem diye gayri meşru ürünler sürmeyin
    babam 63 yaşında abartısız söylüyorum hergün jole veya saç spreyi olmadan kahveye bile gitmez saçını görseniz inanamazsınız kesinlikle jole vs bunlar hikaye asıl mesele stres olmaması.
  • 14-10-2022, 18:01:41
    #14
    alemburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babam 63 yaşında abartısız söylüyorum hergün jole veya saç spreyi olmadan kahveye bile gitmez saçını görseniz inanamazsınız kesinlikle jole vs bunlar hikaye asıl mesele stres olmaması.
    Stres önemli bir etken ama o tek bir unsur olsaydı benim saçım çoktan gitmişti 😅 Az buz şeyler yaşamadık ama bakımın yine de önemli olduğunu düşünüyorum.

    Bir de dediğim gibi aile de önemli. Anne tarafı baba tarafı benim gibi kel miydi. Bizimkilerin kafası hepsi ayna
  • 14-10-2022, 18:08:50
    #15
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stres önemli bir etken ama o tek bir unsur olsaydı benim saçım çoktan gitmişti �� Az buz şeyler yaşamadık ama bakımın yine de önemli olduğunu düşünüyorum.

    Bir de dediğim gibi aile de önemli. Anne tarafı baba tarafı benim gibi kel miydi. Bizimkilerin kafası hepsi ayna
    anne tarafıda baba tarafıda hepsinde saçlar bonus babamda gençliğinde bonusmuş ben biraz titiz ve sinirliyimdir bende biraz erken başladı dökülmeye saç ektireceğim gibi.
    bende çok inanmıyordum ancak Mesut Çevik saç ektirme videolarından sonra cesaretlendim.


    https://www.youtube.com/watch?v=lmh7aL7XQN4
  • 14-10-2022, 18:12:58
    #16
    Hocam finasterid i araştırın.
  • 14-10-2022, 18:15:05
    #17
    alemburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anne tarafıda baba tarafıda hepsinde saçlar bonus babamda gençliğinde bonusmuş ben biraz titiz ve sinirliyimdir bende biraz erken başladı dökülmeye saç ektireceğim gibi.
    bende çok inanmıyordum ancak Mesut Çevik saç ektirme videolarından sonra cesaretlendim.


    https://www.youtube.com/watch?v=lmh7aL7XQN4
    İşte bende onu diyorum. Benim de arkadaşlarım var öyle. Adamın halat gibi saçı var. Değil jöle, katran sür yine bir şey olmaz 😅
  • 14-10-2022, 18:25:36
    #18
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stres yapmayın 😅

    Ben kendimi bildim bileli bioblas kullanırım. Başka şampuan bilmem.

    Saçlarıma, saç spreyiymiş, joleymiş asla sürmüşlüğüm yoktur.

    Profil resmimde gördüğün gibi kısa kestiririm. Bu bence çok önemli bir şey. Çok şükür 32 yaşına kadar dökmeden getirdik 😅

    Bir de benim ne ana tarafında saç var ne de baba tarafında.

    Sık sık yıkarım. Hatta her gün.

    Onun haricinde yaptığım bir şey yok. Stressiz olmayan yoktur zaten. Ama saça sekil verecem diye gayri meşru ürünler sürmeyin
    Stres herkesde olduğu kadar var. Aynı şekilde sprey jole kullanmadım. Bende hergün yıkarım. Sadece baba tarafında var o da biraz var. Ama 23'de bi dökülmeye başladı.. Gidiş o gidiş Genetik çok önemli. Sen ailenin genetik saç durumuna göre şanslı kısıma denk gelmişsin hocam