serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Stres önemli bir etken ama o tek bir unsur olsaydı benim saçım çoktan gitmişti �� Az buz şeyler yaşamadık ama bakımın yine de önemli olduğunu düşünüyorum.

Bir de dediğim gibi aile de önemli. Anne tarafı baba tarafı benim gibi kel miydi. Bizimkilerin kafası hepsi ayna
anne tarafıda baba tarafıda hepsinde saçlar bonus babamda gençliğinde bonusmuş ben biraz titiz ve sinirliyimdir bende biraz erken başladı dökülmeye saç ektireceğim gibi.
bende çok inanmıyordum ancak Mesut Çevik saç ektirme videolarından sonra cesaretlendim.


https://www.youtube.com/watch?v=lmh7aL7XQN4