Stres yapmayın 😅
Ben kendimi bildim bileli bioblas kullanırım. Başka şampuan bilmem.
Saçlarıma, saç spreyiymiş, joleymiş asla sürmüşlüğüm yoktur.
Profil resmimde gördüğün gibi kısa kestiririm. Bu bence çok önemli bir şey. Çok şükür 32 yaşına kadar dökmeden getirdik 😅
Bir de benim ne ana tarafında saç var ne de baba tarafında.
Sık sık yıkarım. Hatta her gün.
Onun haricinde yaptığım bir şey yok. Stressiz olmayan yoktur zaten. Ama saça sekil verecem diye gayri meşru ürünler sürmeyin
Stres herkesde olduğu kadar var. Aynı şekilde sprey jole kullanmadım. Bende hergün yıkarım. Sadece baba tarafında var o da biraz var. Ama 23'de bi dökülmeye başladı.. Gidiş o gidiş

Genetik çok önemli. Sen ailenin genetik saç durumuna göre şanslı kısıma denk gelmişsin hocam