alemburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anne tarafıda baba tarafıda hepsinde saçlar bonus babamda gençliğinde bonusmuş ben biraz titiz ve sinirliyimdir bende biraz erken başladı dökülmeye saç ektireceğim gibi.
bende çok inanmıyordum ancak Mesut Çevik saç ektirme videolarından sonra cesaretlendim.


https://www.youtube.com/watch?v=lmh7aL7XQN4
İşte bende onu diyorum. Benim de arkadaşlarım var öyle. Adamın halat gibi saçı var. Değil jöle, katran sür yine bir şey olmaz 😅