babam 63 yaşında abartısız söylüyorum hergün jole veya saç spreyi olmadan kahveye bile gitmez saçını görseniz inanamazsınız kesinlikle jole vs bunlar hikaye asıl mesele stres olmaması.
Stres önemli bir etken ama o tek bir unsur olsaydı benim saçım çoktan gitmişti 😅 Az buz şeyler yaşamadık ama bakımın yine de önemli olduğunu düşünüyorum.
Bir de dediğim gibi aile de önemli. Anne tarafı baba tarafı benim gibi kel miydi. Bizimkilerin kafası hepsi ayna