Merhaba,
11 sene önceki bir karikatür paylaşımı üzerine telif hakkı şikayetinde bulunulması üzerine 12 senedir fedakarlıklarla ayakta tuttuğum kar amacı gütmeyen kişisel blogumu kapatmaya karar verdim.
Farklı birçok kategoride yaklaşık 1000 adet özgün içerik yayınlamıştım.
Sizlerle de bunu paylaşmak istedim.
Ayrıca blogu olanlara bir not olsun; karikatür paylaşımlarınız varsa silin. Benim başıma gelmez demeyin
blog ~
12 Senelik Çok Sevdiğim Blogumu Kapattım
20
●1.528
- 08-10-2022, 15:06:32Bloğunuzdan herhangi bir gelir elde etmiyorsanız niye böyle bir şey yaptılar ki. Bu boomer karikatürcüler de yapacak işleri yok ekmek parası için bunun derdine düştüler. Meme kültürü ülkemizde çok iyi seviyelerde ki anca 50-60 yaşındaki Ayşe teyzeler ya da İbrahim amcalar Facebook'ta paylaşıp gülüşüyorlar bunların komik olmayan karikatürlerine. Çocukluğumdan beri yüzümde tebessüm dahi oluşturmuyor nedense karikatürler.
- 08-10-2022, 15:07:28Hocam çok geçmiş olsun, umarım yapanların yanına kalmaz helal da olmaz. Telif davasında ki son durumunuz nedir?
- 08-10-2022, 15:11:51Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için. Moral olduSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aslında bu tarz davalarda fark etmiyor. Instagram üzerinden yaptığını bir paylaşım bile böyle sonuçlanabiliyor.DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İfade verdim. Süreç deva ediyor henüz bir dava, ara bulucu atanması gibi bir durum olmadı. Devam ediyor. Bekliyorum.
Ekşiden ve buradan birkaç arkadaş ile görüştüm mutlaka ulaşıp talepte bulunuyor kök söktürüyorlarmış. - 08-10-2022, 15:13:02hocam o tasarım çok güzeldi paylaşma veya satma imkanınız var mı altta galiba bir penguen vardıTazZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2022, 15:14:30Abi olacak iş değil, yemin ediyorum tam kafayı yemelik. Olaya bak, hakmış ne hakkı ya, geçsinler o hak işlerini. Lanet çıksın karikatürlerine de paralarına da.TazZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2022, 15:19:17Aslında bir şey fark etmiyor. Hiç paylaşmamak gerek.Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet fare hareketine göre kayan bir penguen vardı ta gezi zamanlarından. Özelleştirilmiş bir temayı. Belki yenisi yazarım. Şu an bilemiyorum. İlgin için teşekkürlerSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani aslında telif bir haktır, anlıyorum. Ama böyle küçük bloglara, sosyal medyaya daha yumuşak olabilirdi diye düşünüyorumeycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

keşke yaşanmasaydı 
