• 08-10-2022, 15:02:58
    #1
    Merhaba,

    11 sene önceki bir karikatür paylaşımı üzerine telif hakkı şikayetinde bulunulması üzerine 12 senedir fedakarlıklarla ayakta tuttuğum kar amacı gütmeyen kişisel blogumu kapatmaya karar verdim.
    Farklı birçok kategoride yaklaşık 1000 adet özgün içerik yayınlamıştım.

    Sizlerle de bunu paylaşmak istedim.
    Ayrıca blogu olanlara bir not olsun; karikatür paylaşımlarınız varsa silin. Benim başıma gelmez demeyin

    blog ~
  • 08-10-2022, 15:05:24
    #2
    Kişisel Rütbe
    ya siteniz çok güzeldi be o tasarımı için arada girerdim artık bakamayacak olmam üzdü keşke yaşanmasaydı


    bunu özleyecez be
  • 08-10-2022, 15:06:32
    #3
    Bloğunuzdan herhangi bir gelir elde etmiyorsanız niye böyle bir şey yaptılar ki. Bu boomer karikatürcüler de yapacak işleri yok ekmek parası için bunun derdine düştüler. Meme kültürü ülkemizde çok iyi seviyelerde ki anca 50-60 yaşındaki Ayşe teyzeler ya da İbrahim amcalar Facebook'ta paylaşıp gülüşüyorlar bunların komik olmayan karikatürlerine. Çocukluğumdan beri yüzümde tebessüm dahi oluşturmuyor nedense karikatürler.
  • 08-10-2022, 15:07:28
    #4
    Hocam çok geçmiş olsun, umarım yapanların yanına kalmaz helal da olmaz. Telif davasında ki son durumunuz nedir?
  • 08-10-2022, 15:11:13
    #5
    İçeriği kaldırsanız yetmiyor mu? Neden komple kapatıyorsunuz?
  • 08-10-2022, 15:11:51
    #6
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya siteniz çok güzeldi be o tasarımı için arada girerdim artık bakamayacak olmam üzdü keşke yaşanmasaydı


    bunu özleyecez be
    Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için. Moral oldu

    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bloğunuzdan herhangi bir gelir elde etmiyorsanız niye böyle bir şey yaptılar ki. Bu boomer karikatürcüler de yapacak işleri yok ekmek parası için bunun derdine düştüler. Meme kültürü ülkemizde çok iyi seviyelerde ki anca 50-60 yaşındaki Ayşe teyzeler ya da İbrahim amcalar Facebook'ta paylaşıp gülüşüyorlar bunların komik olmayan karikatürlerine. Çocukluğumdan beri yüzümde tebessüm dahi oluşturmuyor nedense karikatürler.
    Aslında bu tarz davalarda fark etmiyor. Instagram üzerinden yaptığını bir paylaşım bile böyle sonuçlanabiliyor.

    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok geçmiş olsun, umarım yapanların yanına kalmaz helal da olmaz. Telif davasında ki son durumunuz nedir?
    Teşekkürler.
    İfade verdim. Süreç deva ediyor henüz bir dava, ara bulucu atanması gibi bir durum olmadı. Devam ediyor. Bekliyorum.
    Ekşiden ve buradan birkaç arkadaş ile görüştüm mutlaka ulaşıp talepte bulunuyor kök söktürüyorlarmış.
  • 08-10-2022, 15:13:02
    #7
    Kişisel Rütbe
    TazZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için. Moral oldu


    Aslında bu tarz davalarda fark etmiyor. Instagram üzerinden yaptığını bir paylaşım bile böyle sonuçlanabiliyor.


    Teşekkürler.
    İfade verdim. Süreç deva ediyor henüz bir dava, ara bulucu atanması gibi bir durum olmadı. Devam ediyor. Bekliyorum.
    Ekşiden ve buradan birkaç arkadaş ile görüştüm mutlaka ulaşıp talepte bulunuyor kök söktürüyorlarmış.
    hocam o tasarım çok güzeldi paylaşma veya satma imkanınız var mı altta galiba bir penguen vardı
  • 08-10-2022, 15:14:30
    #8
    TazZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler.
    İfade verdim. Süreç deva ediyor henüz bir dava, ara bulucu atanması gibi bir durum olmadı. Devam ediyor. Bekliyorum.
    Ekşiden ve buradan birkaç arkadaş ile görüştüm mutlaka ulaşıp talepte bulunuyor kök söktürüyorlarmış.
    Abi olacak iş değil, yemin ediyorum tam kafayı yemelik. Olaya bak, hakmış ne hakkı ya, geçsinler o hak işlerini. Lanet çıksın karikatürlerine de paralarına da.
  • 08-10-2022, 15:19:17
    #9
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçeriği kaldırsanız yetmiyor mu? Neden komple kapatıyorsunuz?
    Aslında bir şey fark etmiyor. Hiç paylaşmamak gerek.

    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o tasarım çok güzeldi paylaşma veya satma imkanınız var mı altta galiba bir penguen vardı
    Evet fare hareketine göre kayan bir penguen vardı ta gezi zamanlarından. Özelleştirilmiş bir temayı. Belki yenisi yazarım. Şu an bilemiyorum. İlgin için teşekkürler

    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi olacak iş değil, yemin ediyorum tam kafayı yemelik. Olaya bak, hakmış ne hakkı ya, geçsinler o hak işlerini. Lanet çıksın karikatürlerine de paralarına da.
    Yani aslında telif bir haktır, anlıyorum. Ama böyle küçük bloglara, sosyal medyaya daha yumuşak olabilirdi diye düşünüyorum