Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçeriği kaldırsanız yetmiyor mu? Neden komple kapatıyorsunuz?
Aslında bir şey fark etmiyor. Hiç paylaşmamak gerek.

Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam o tasarım çok güzeldi paylaşma veya satma imkanınız var mı altta galiba bir penguen vardı
Evet fare hareketine göre kayan bir penguen vardı ta gezi zamanlarından. Özelleştirilmiş bir temayı. Belki yenisi yazarım. Şu an bilemiyorum. İlgin için teşekkürler

eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi olacak iş değil, yemin ediyorum tam kafayı yemelik. Olaya bak, hakmış ne hakkı ya, geçsinler o hak işlerini. Lanet çıksın karikatürlerine de paralarına da.
Yani aslında telif bir haktır, anlıyorum. Ama böyle küçük bloglara, sosyal medyaya daha yumuşak olabilirdi diye düşünüyorum