Teşekkürler.
İfade verdim. Süreç deva ediyor henüz bir dava, ara bulucu atanması gibi bir durum olmadı. Devam ediyor. Bekliyorum.
Ekşiden ve buradan birkaç arkadaş ile görüştüm mutlaka ulaşıp talepte bulunuyor kök söktürüyorlarmış.
Abi olacak iş değil, yemin ediyorum tam kafayı yemelik. Olaya bak, hakmış ne hakkı ya, geçsinler o hak işlerini. Lanet çıksın karikatürlerine de paralarına da.