Merhaba,

11 sene önceki bir karikatür paylaşımı üzerine telif hakkı şikayetinde bulunulması üzerine 12 senedir fedakarlıklarla ayakta tuttuğum kar amacı gütmeyen kişisel blogumu kapatmaya karar verdim.
Farklı birçok kategoride yaklaşık 1000 adet özgün içerik yayınlamıştım.

Sizlerle de bunu paylaşmak istedim.
Ayrıca blogu olanlara bir not olsun; karikatür paylaşımlarınız varsa silin. Benim başıma gelmez demeyin

blog ~