Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya siteniz çok güzeldi be o tasarımı için arada girerdim artık bakamayacak olmam üzdü keşke yaşanmasaydı


bunu özleyecez be
Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için. Moral oldu

DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bloğunuzdan herhangi bir gelir elde etmiyorsanız niye böyle bir şey yaptılar ki. Bu boomer karikatürcüler de yapacak işleri yok ekmek parası için bunun derdine düştüler. Meme kültürü ülkemizde çok iyi seviyelerde ki anca 50-60 yaşındaki Ayşe teyzeler ya da İbrahim amcalar Facebook'ta paylaşıp gülüşüyorlar bunların komik olmayan karikatürlerine. Çocukluğumdan beri yüzümde tebessüm dahi oluşturmuyor nedense karikatürler.
Aslında bu tarz davalarda fark etmiyor. Instagram üzerinden yaptığını bir paylaşım bile böyle sonuçlanabiliyor.

eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok geçmiş olsun, umarım yapanların yanına kalmaz helal da olmaz. Telif davasında ki son durumunuz nedir?
Teşekkürler.
İfade verdim. Süreç deva ediyor henüz bir dava, ara bulucu atanması gibi bir durum olmadı. Devam ediyor. Bekliyorum.
Ekşiden ve buradan birkaç arkadaş ile görüştüm mutlaka ulaşıp talepte bulunuyor kök söktürüyorlarmış.