Reputation Tablom / Replerden Hakaret Fışkırıyor
24
●1.463
- 17-03-2009, 23:12:54Sanmıyorum . Mesaj sayın 1 tane daha artınca eline birşey geçmiyor ne yazıkkiLone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 17-03-2009, 23:19:34post kasmıyorum eleştiri yapacaksanda suçlama yapmadan eleştiri yapKMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Posts Per Day: 1,78 bu benim günlük mesaj ortalamam
Posts Per Day: 12,62 buda sizin günlük mesaj ortalamanız
Evet ilk mesajım biraz sallama oldu konuyu abartmayıp uzatmayalım . - 17-03-2009, 23:22:32Arkadşlar helnde -rep verselerde tabanada inse ben kenmini ve benim gibi kaç arkadaşımın bu şekilde madur oldugunu bildirmek istiyorum. :S saçma sapan birileri -rep dağıtıyor. r10 biz bi amaç için burdayiz rep toplamak için arkadşlara sınırsız yardım ediyoruz ama bu şekilde rep verme kurallarını bilmeyen özürlü kişileri kınıyorum. moderatörleri bu konuda göreve davet ediyorum. her hangi bir kuralı es geçtiysem özür diliyorum.
- 17-03-2009, 23:26:24Üyeliği durdurulduonları şikayet ediyorsun eğer gerçekten adaletin yerini bulmasını istiyorsan report tuşunu tıkla ve açıklama bölümüne "rep konusu açtım banlanmayı talep ediyorum" yaz ve yolla eğer adaletten bahsedeceksek sende cezanı çekeceksin
ayrıca hiçbiri kurala aykırı değil !
1 kaç tanesi hariç
