• 17-03-2009, 23:08:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba biraz gülüyorum biraz üzülüyorum bunları hak edecek ne yaptım. Bu repleri verenlerin bulunup cezalandırmasını istiyorum.
  • 17-03-2009, 23:10:57
    #2
    O 15 yaşındaki velet diyen kimse, bana da bekleriz .
  • 17-03-2009, 23:11:16
    #3
    Hiç birinde küfür içermiyor bu tür konuları açmak yasak muhtemelen birazdan rep'in taban yapacak 1 kaç tanesi hariç
  • 17-03-2009, 23:12:05
    #4
    Modlara bildir ...
  • 17-03-2009, 23:12:54
    #5
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç birinde küfür içermiyor bu tür konuları açmak yasak muhtemelen birazdan rep'in taban yapacak 1 kaç tanesi hariç
    Sanmıyorum . Mesaj sayın 1 tane daha artınca eline birşey geçmiyor ne yazıkki
  • 17-03-2009, 23:19:34
    #6
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmıyorum . Mesaj sayın 1 tane daha artınca eline birşey geçmiyor ne yazıkki
    post kasmıyorum eleştiri yapacaksanda suçlama yapmadan eleştiri yap

    Posts Per Day: 1,78 bu benim günlük mesaj ortalamam

    Posts Per Day: 12,62 buda sizin günlük mesaj ortalamanız

    Evet ilk mesajım biraz sallama oldu konuyu abartmayıp uzatmayalım .
  • 17-03-2009, 23:22:32
    #7
    Arkadşlar helnde -rep verselerde tabanada inse ben kenmini ve benim gibi kaç arkadaşımın bu şekilde madur oldugunu bildirmek istiyorum. :S saçma sapan birileri -rep dağıtıyor. r10 biz bi amaç için burdayiz rep toplamak için arkadşlara sınırsız yardım ediyoruz ama bu şekilde rep verme kurallarını bilmeyen özürlü kişileri kınıyorum. moderatörleri bu konuda göreve davet ediyorum. her hangi bir kuralı es geçtiysem özür diliyorum.
  • 17-03-2009, 23:26:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    onları şikayet ediyorsun eğer gerçekten adaletin yerini bulmasını istiyorsan report tuşunu tıkla ve açıklama bölümüne "rep konusu açtım banlanmayı talep ediyorum" yaz ve yolla eğer adaletten bahsedeceksek sende cezanı çekeceksin ayrıca hiçbiri kurala aykırı değil !
  • 17-03-2009, 23:27:26
    #9
    Telafi edelim o zaman