Arkadşlar helnde -rep verselerde tabanada inse ben kenmini ve benim gibi kaç arkadaşımın bu şekilde madur oldugunu bildirmek istiyorum. :S saçma sapan birileri -rep dağıtıyor. r10 biz bi amaç için burdayiz rep toplamak için arkadşlara sınırsız yardım ediyoruz ama bu şekilde rep verme kurallarını bilmeyen özürlü kişileri kınıyorum. moderatörleri bu konuda göreve davet ediyorum. her hangi bir kuralı es geçtiysem özür diliyorum.