onları şikayet ediyorsun eğer gerçekten adaletin yerini bulmasını istiyorsan report tuşunu tıkla ve açıklama bölümüne "rep konusu açtım banlanmayı talep ediyorum" yaz ve yolla eğer adaletten bahsedeceksek sende cezanı çekeceksin ayrıca hiçbiri kurala aykırı değil !