• 17-03-2009, 23:27:42
    #10
    arkadaşın durumuna üzüldüm
  • 18-03-2009, 12:38:51
    #11
    Niyeyse en beğendiğim -rep konum

    Imprezz Wordpress Teması 10-03-2009 22:39:51 niyeyse eksi vermek geldi içimden
  • 18-03-2009, 16:10:43
    #12
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizlere neden verilmiyor böyle repler ?
    +2000 olduğunuz için olabilir mi ?
  • 18-03-2009, 16:27:56
    #13
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +2000 olduğunuz için olabilir mi ?
    Peki biz bu foruma üye olduğumuzda hanemizde 2000 repimiz mi vardı?
  • 22-03-2009, 00:14:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün ki uslübundan sonra söyleyebilirim ki eminim bir şey yapmışsındır. Bizlere neden verilmiyor böyle repler ?
    Onun nedenini bilemiyecem ama. Bir daha yaşımla dalga geçme uyarıyorum.

    Profilime yazdıklarını okursanız kimin saygısız olduğunu görürsünüz. Her fırsatta yaşımla dalga geçiyorsun. 17 Yaşıma gireceğim ve bazı şeylere yorum yapabileceğimi biliyorum. Kafam çalışıyor ve bazı şeyleri çok iyi anlıyorum. Yani eğer algı probleminden söz ediyorsan merak etme.

    Ee Ben ve Bazı arkadaşlar buraya post kasmak için gelmiyoruz. Forum'a ilk girdiğimde Joomla bölümüne bakarım. Belki yardımcı olabileceğim biri var diye. Bazen'de Gündemdeki Konular ve Off topic'e bakarım vaktim oldukça yazarım. Zaten böyle bir amaç varsa bana post kasmak ne kazandırabilirki. Mrmanson'un varda ne oluyor. 7 K olmuş post'u ne farkediyor.
  • 22-03-2009, 00:22:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Helal olsun kardeşim aklı başında yanıtlarına şaşırdım açıkçası bence akıl yaşı olarak 17 değil, 27 yaşındasın ciddiyim dalga geçmiyorum.. Sana söz 24 saat geçsin bi +vereyim
  • 22-03-2009, 00:27:10
    #16
    Bi' rep daha verecektim de süre dolmamış vermişim zaten
  • 22-03-2009, 00:31:47
    #17
    Böyle veletler çok forumda. Silver lara Gold lara bi halt yapamazlar isimleri görünür diye.
    anca normal üyelere yaparlar isim vermeden ödlekler.
    Bana "Şerefsiz" açıklamasıyla -rep veren birini uzun uğraşlarım sonucu en sonunda banlatmayı başardım Tanıdığın mod varsa hakaretler için msn den konuş. yok tanıdığın mod yoksa hiç pm falan atma, geri dönmüyorlar.
  • 22-03-2009, 00:32:35
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Silver ya da gold olursanız böyle saçma sapan repler almazsınız. Gerçi bazen istisnalar çıkıyor gencay99 denilen şahıs "bi öpücük versem bi rep verirmisin " demiş. Şunu hayrına birisi öpsün