Reputation Tablom / Replerden Hakaret Fışkırıyor
24
●1.463
- 18-03-2009, 12:38:51Niyeyse en beğendiğim -rep konum
Imprezz Wordpress Teması 10-03-2009 22:39:51 niyeyse eksi vermek geldi içimden - 18-03-2009, 16:10:43+2000 olduğunuz için olabilir mi ?MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2009, 16:27:56Peki biz bu foruma üye olduğumuzda hanemizde 2000 repimiz mi vardı?KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2009, 00:14:01Üyeliği durdurulduOnun nedenini bilemiyecem ama. Bir daha yaşımla dalga geçme uyarıyorum.MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profilime yazdıklarını okursanız kimin saygısız olduğunu görürsünüz. Her fırsatta yaşımla dalga geçiyorsun. 17 Yaşıma gireceğim ve bazı şeylere yorum yapabileceğimi biliyorum. Kafam çalışıyor ve bazı şeyleri çok iyi anlıyorum. Yani eğer algı probleminden söz ediyorsan merak etme.
Ee Ben ve Bazı arkadaşlar buraya post kasmak için gelmiyoruz. Forum'a ilk girdiğimde Joomla bölümüne bakarım. Belki yardımcı olabileceğim biri var diye. Bazen'de Gündemdeki Konular ve Off topic'e bakarım vaktim oldukça yazarım. Zaten böyle bir amaç varsa bana post kasmak ne kazandırabilirki. Mrmanson'un varda ne oluyor. 7 K olmuş post'u ne farkediyor. - 22-03-2009, 00:22:44Üyeliği durdurulduHelal olsun kardeşim aklı başında yanıtlarına şaşırdım açıkçası bence akıl yaşı olarak 17 değil, 27 yaşındasın ciddiyim dalga geçmiyorum.. Sana söz 24 saat geçsin bi +vereyim
- 22-03-2009, 00:31:47Böyle veletler çok forumda. Silver lara Gold lara bi halt yapamazlar isimleri görünür diye.
anca normal üyelere yaparlar isim vermeden ödlekler.
Bana "Şerefsiz" açıklamasıyla -rep veren birini uzun uğraşlarım sonucu en sonunda banlatmayı başardım
Tanıdığın mod varsa hakaretler için msn den konuş. yok tanıdığın mod yoksa hiç pm falan atma, geri dönmüyorlar.