MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün ki uslübundan sonra söyleyebilirim ki eminim bir şey yapmışsındır. Bizlere neden verilmiyor böyle repler ?
Onun nedenini bilemiyecem ama. Bir daha yaşımla dalga geçme uyarıyorum.

Profilime yazdıklarını okursanız kimin saygısız olduğunu görürsünüz. Her fırsatta yaşımla dalga geçiyorsun. 17 Yaşıma gireceğim ve bazı şeylere yorum yapabileceğimi biliyorum. Kafam çalışıyor ve bazı şeyleri çok iyi anlıyorum. Yani eğer algı probleminden söz ediyorsan merak etme.

Ee Ben ve Bazı arkadaşlar buraya post kasmak için gelmiyoruz. Forum'a ilk girdiğimde Joomla bölümüne bakarım. Belki yardımcı olabileceğim biri var diye. Bazen'de Gündemdeki Konular ve Off topic'e bakarım vaktim oldukça yazarım. Zaten böyle bir amaç varsa bana post kasmak ne kazandırabilirki. Mrmanson'un varda ne oluyor. 7 K olmuş post'u ne farkediyor.