Böyle veletler çok forumda. Silver lara Gold lara bi halt yapamazlar isimleri görünür diye.
anca normal üyelere yaparlar isim vermeden ödlekler.
Bana "Şerefsiz" açıklamasıyla -rep veren birini uzun uğraşlarım sonucu en sonunda banlatmayı başardım

Tanıdığın mod varsa hakaretler için msn den konuş. yok tanıdığın mod yoksa hiç pm falan atma, geri dönmüyorlar.