• 26-09-2022, 13:43:19
    #1
    Önceki zamanlarda tek değilimdir herkes seve seve içerdi, öbürsü güne dayanmazdı kola, ve tadı çok iyiydi
    son zamanlar bozdular evet ama şu sıralar çok kötü olduğunu düşünüyorum.
    Ben çok içen biriydim ama uzun süredir misafirlik harici pek içmiyordum, bugün tekrar içeyim dedim ağzıma resmen şekerli su geldi.

    Fiyatı arttırıp kaliteyi düşürmüşler
  • 26-09-2022, 13:45:03
    #2
    Mide kanseri riski var gerek yok asitli şeylere.
  • 26-09-2022, 13:45:22
    #3
    Kalitesinde bir değişiklik olduğunu sanmıyorum ama alternatif içecekler arttı
  • 26-09-2022, 13:46:01
    #4
    Bende çok sevmiyorum hocam alışkanlığım vardı önceden şu aralar eğer içeceksem Pepsi tercih ediyorum
  • 26-09-2022, 13:46:03
    #5
    gkhnklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalitesinde bir değişiklik olduğunu sanmıyorum ama alternatif içecekler arttı
    Eski tadı yok hocam, eminim buna
  • 26-09-2022, 13:47:33
    #6
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski tadı yok hocam, eminim buna
    Uzun müddet içmeyinde şekerli geliyor olabilir veya dediğiniz gibi maliyetten kısmak adına formülde değişmiş olabilir.
  • 26-09-2022, 13:53:41
    #7
    Çocukluktan beri neredeyse her gün alırız. Dediğiniz gibi tatta çok fazla bozulma var. Son birkaç yildir bu yüzden daha az alıyoruz. Akvaryum için co2 seti almıştım kısa sürede satmasaydim kendim co2 basacaktim (:
  • 26-09-2022, 13:59:19
    #8
    Şeker değil de glikoz şurubu diyelim biz buna.
    Glikoz şurubunu da bilmek gerekiyor.

    Her ne kadar zararlı olsa da hareket etmeniz lazım hareket eden vücut kendini daima toparlar
  • 26-09-2022, 14:03:02
    #9
    en iyisi 330 ml sonra 1 tl

    sonrası şekerli su