Konu
Şerbetmiydi yoksa kolamı demeliyim
26-09-2022, 13:46:01
#4
tlga_kurt
Bende çok sevmiyorum hocam alışkanlığım vardı önceden şu aralar eğer içeceksem Pepsi tercih ediyorum