Konu
Şerbetmiydi yoksa kolamı demeliyim
26-09-2022, 13:53:41
#7
Chile_Mix
Çocukluktan beri neredeyse her gün alırız. Dediğiniz gibi tatta çok fazla bozulma var. Son birkaç yildir bu yüzden daha az alıyoruz. Akvaryum için co2 seti almıştım kısa sürede satmasaydim kendim co2 basacaktim (: