Önceki zamanlarda tek değilimdir herkes seve seve içerdi, öbürsü güne dayanmazdı kola, ve tadı çok iyiydi
son zamanlar bozdular evet ama şu sıralar çok kötü olduğunu düşünüyorum.
Ben çok içen biriydim ama uzun süredir misafirlik harici pek içmiyordum, bugün tekrar içeyim dedim ağzıma resmen şekerli su geldi.

Fiyatı arttırıp kaliteyi düşürmüşler