Konu
Şerbetmiydi yoksa kolamı demeliyim
26-09-2022, 13:59:19
#8
fikirdanis
Şeker değil de glikoz şurubu diyelim biz buna.
Glikoz şurubunu da bilmek gerekiyor.
Her ne kadar zararlı olsa da hareket etmeniz lazım hareket eden vücut kendini daima toparlar