Önceki zamanlarda tek değilimdir herkes seve seve içerdi, öbürsü güne dayanmazdı kola, ve tadı çok iyiydi
son zamanlar bozdular evet ama şu sıralar çok kötü olduğunu düşünüyorum.
Ben çok içen biriydim ama uzun süredir misafirlik harici pek içmiyordum, bugün tekrar içeyim dedim ağzıma resmen şekerli su geldi.
Fiyatı arttırıp kaliteyi düşürmüşler
Şerbetmiydi yoksa kolamı demeliyim
9
●302
- 26-09-2022, 13:46:03Eski tadı yok hocam, eminim bunagkhnklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2022, 13:47:33Uzun müddet içmeyinde şekerli geliyor olabilir veya dediğiniz gibi maliyetten kısmak adına formülde değişmiş olabilir.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2022, 13:59:19Şeker değil de glikoz şurubu diyelim biz buna.
Glikoz şurubunu da bilmek gerekiyor.
Her ne kadar zararlı olsa da hareket etmeniz lazım hareket eden vücut kendini daima toparlar