• 20-09-2022, 00:04:33
    #28
    En iyisi kapalı bir otopark ile anlaşmak sanırım, diğer türlü sıkıntı olur diye düşünüyorum.
  • 20-09-2022, 08:05:04
    #29
    Nereye park edeceğinizi bilmiyorum ama arabanın bir camını bir kaç cm açık bırakın. 2010 yılında askere giderken arabanın tüm camlarını sonuna kadar kapatıp öyle gitmiştim. geldiğimde arabanın tavan yapışkanları aşağı doğru sarkmıştı. Hava almadığı için içine bir koku sinmişti aylarca yıllarca o koku gitmedi.. Usta tavsiyesi ile kutup başını da sökmüştüm. Tabi o 2000 model Seat Leon bir arabaydı. sizin aracınız modeli ney bilmiyorum ama yüksek modelse belki kutup başı sökmek zarar verebilir bunu yapmayı düşünüyorsanız bir ustaya danışın.
  • 20-09-2022, 08:12:30
    #30
    Kiralık kapalı otoparklar var, geçen sene buraya taşınmadan önce aylık 250tl veriyordum. Aylarca yatıyor olan çok lüks araçlar da vardı. Sakın dümdüz sokağa park etmeyin. Bir yerle anlaşın.
  • 20-09-2022, 09:42:05
    #31
    Bir kapalı otoparka gidin, 6 aylık peşin ödeme yapacağınızı vs. söylerseniz genelde ciddi indirim sağlıyorlar. Sabah erkenden de gidip en köşe yere aracı park edersiniz.

    Bu arada tavsiyem aracın lastikleri 32 psi ise 40 yapın ve imkan varsa iki kriko ile sağdan soldan aracı destekleyin. Araç yüklü olduğu ve 6 ay hareket etmeyeceği için lastik, amortisör gibi parçalar zarar görür, hep aynı noktaya baskı olacağı için.
  • 20-09-2022, 09:42:44
    #32
    Araç İstanbul'da ise yardımcı olabilirim.
  • 20-09-2022, 10:25:02
    #33
    Benzin istasyonu olabilir.
  • 20-09-2022, 10:45:49
    #34
    Karaçomak Çayına kakın gitsin,
  • 20-09-2022, 10:55:01
    #35
    6 ay kısa bir zaman değil, en mantıklısı açık yada kapalı otoparklar.
  • 20-09-2022, 11:13:24
    #36
    Bulunduğun yerde eş, dost tanıdığın varsa evlerinin, binanın önüne, arkasına park et. Başka türlü sıkıntı olabilir.