Kiralık kapalı otoparklar var, geçen sene buraya taşınmadan önce aylık 250tl veriyordum. Aylarca yatıyor olan çok lüks araçlar da vardı. Sakın dümdüz sokağa park etmeyin. Bir yerle anlaşın.