Nereye park edeceğinizi bilmiyorum ama arabanın bir camını bir kaç cm açık bırakın. 2010 yılında askere giderken arabanın tüm camlarını sonuna kadar kapatıp öyle gitmiştim. geldiğimde arabanın tavan yapışkanları aşağı doğru sarkmıştı. Hava almadığı için içine bir koku sinmişti aylarca yıllarca o koku gitmedi.. Usta tavsiyesi ile kutup başını da sökmüştüm. Tabi o 2000 model Seat Leon bir arabaydı. sizin aracınız modeli ney bilmiyorum ama yüksek modelse belki kutup başı sökmek zarar verebilir bunu yapmayı düşünüyorsanız bir ustaya danışın.