Bir kapalı otoparka gidin, 6 aylık peşin ödeme yapacağınızı vs. söylerseniz genelde ciddi indirim sağlıyorlar. Sabah erkenden de gidip en köşe yere aracı park edersiniz.

Bu arada tavsiyem aracın lastikleri 32 psi ise 40 yapın ve imkan varsa iki kriko ile sağdan soldan aracı destekleyin. Araç yüklü olduğu ve 6 ay hareket etmeyeceği için lastik, amortisör gibi parçalar zarar görür, hep aynı noktaya baskı olacağı için.