• 14-09-2022, 22:22:08
    #28
    potansiyeli olan biriyse tabiki o paralar çerez demektir, zaten şirketler de bu potansiyeli gördükleri elemanlara bu ücretleri verir.
    ama kendi potansiyelini şişirip havaya giren kişi ise daha sonra hüsrana uğruyor, hakkında hayırlısı diyelim.
  • 14-09-2022, 22:38:36
    #29
    o arkadaşınız burada mutlu olamaz. salın gitsin.
  • 14-09-2022, 22:47:23
    #30
    28bine iPhone alınmıyor bugün, iPhone almazsa iyi para bence
  • 14-09-2022, 23:15:53
    #31
    Yurtdışında 28k para deil aslında düşünmemiz gereken bu. Siz 28k aylık maaşa çok güzel para diyen kişileri hiç dinlemeyin. Pazarlama sektörü için az bile. En az 6-7k dolar olmalı
  • 14-09-2022, 23:15:55
    #32
    Ülke malesef böyle bir duruma geldi.
    Aslında aldığı para ülke ortalamasına ve şartlarına göre kötü değil ama paranın alım gücü yok.

    O maaşla bu alınmaz mantığı ile hareket ediyorsa yurtdışı şart zaten. Gençlerin 0'dan araba , ev alması çok zorlaştı bu bir gerçek.

    TL çok fazla itibar kaybetti.. Cebinde 5 kuruş parası olmayan adam bile 10k paramı 20k paramı olayına çeviriyor.
  • 14-09-2022, 23:39:11
    #33
    Yıllardır farklı sektörlerde çalışmış biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki, yazilimcilar ve üst düzey yöneticiler hariç hiçbir şirket, hele sadece 3 yıllık tecrübesi olan bir adama, o parayı vermez.
    (Türkiye'de faaliyet gösterip çalışanlarına euro/dolar ile maaş veren yabancı firmalar hariç)
    28.000 tl maaş ticaret ile uğraşan biri için görece olarak düşük olabilir. Ama maaşlı çalışıp, 28.000 yetmez ya diyenler neyin kafasını yaşıyor acaba?
  • 15-09-2022, 00:56:57
    #34
    Arkadaşın seni yiyor
    Ya da brüt maaşını söylüyor
  • 15-09-2022, 01:52:36
    #35
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın seni yiyor
    Ya da brüt maaşını söylüyor
    Doğru söylediğinden eminim çünkü teklif aldığı şirket dev bir amerikan teknoloji şirketi ve bu civar maaşlar veriyor zaten. İşin zor kısmı mülakatı geçip teklif almak
  • 15-09-2022, 01:56:16
    #36
    TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru söylediğinden eminim çünkü teklif aldığı şirket dev bir amerikan teknoloji şirketi ve bu civar maaşlar veriyor zaten. İşin zor kısmı mülakatı geçip teklif almak
    Şirket adı nedir, belki ben de o şirketteyimdir. Benimki de dev bir amerikan şirketi, muhtemlen en büyüğü. Bu maaşar ancak bölge müdürlerinde var, ceo ise bir tık üstündedir Tr'de