Yıllardır farklı sektörlerde çalışmış biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki, yazilimcilar ve üst düzey yöneticiler hariç hiçbir şirket, hele sadece 3 yıllık tecrübesi olan bir adama, o parayı vermez.
(Türkiye'de faaliyet gösterip çalışanlarına euro/dolar ile maaş veren yabancı firmalar hariç)
28.000 tl maaş ticaret ile uğraşan biri için görece olarak düşük olabilir. Ama maaşlı çalışıp, 28.000 yetmez ya diyenler neyin kafasını yaşıyor acaba?