Ülke malesef böyle bir duruma geldi.
Aslında aldığı para ülke ortalamasına ve şartlarına göre kötü değil ama paranın alım gücü yok.

O maaşla bu alınmaz mantığı ile hareket ediyorsa yurtdışı şart zaten. Gençlerin 0'dan araba , ev alması çok zorlaştı bu bir gerçek.

TL çok fazla itibar kaybetti.. Cebinde 5 kuruş parası olmayan adam bile 10k paramı 20k paramı olayına çeviriyor.