• 15-09-2022, 01:58:44
    #37
    Yabancı şirketse az bence 1500 dolar
  • 15-09-2022, 03:05:10
    #38
    çalışılmaz en az 50k istesin kardeşim
  • 15-09-2022, 03:25:48
    #39
    İzmir içi iş arıyorum, norma falan başvurdum hiç bir yerden geri dönüş sağlanmadı. Bir daha gidicem bakalım, 28k güzel para bence. Fazlasında gözümüz yok.
  • 15-09-2022, 03:59:15
    #40
    Tr şartlarında bu paraya ben aylık çalışabilirim.
  • 15-09-2022, 04:14:11
    #41
    Türkiyede aylık 28k para bence iyi .Asgari ücretlinin 5 küsür katı.Yurtdışı ise az olabilir.Türkiyede aylık 28kyı beğenmiyorsa lüks yaşantısı olan biridir ama normal bakımdan asgari ücret üzerinden değelendirirsek gayet iyi sayılır.
  • 15-09-2022, 06:38:30
    #42
    O para yetmez benim maaş 120 bin tl bmw yi zor aldim
  • 15-09-2022, 09:54:33
    #43
    Kişinin vasfına göre değişir.
  • 15-09-2022, 10:14:07
    #44
    Eğer yurtdışı ile kıyaslanıyor ise 1500 dolar gibi bir rakama denk geliyor. O açıdan bakılırsa evet ücret düşük. Ama TR standartları için yeterli bir rakam gibi.
  • 15-09-2022, 10:39:23
    #45
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28k nedir utanmadan bir de iyi para mı diye soruyor? Kişi başı milli gelir olmuş 50.000 dolar
    hocam cumhurbaşkanı maaşı bile milli gelirin altında
    28bin tek kişi için BENCE iyi para . Ama yurtdışına gidebiliyorsa tabiki gitsin burada 28k teklif alabilen birisi demekki yurtdışında daha iyisini de kazanır