Türkiyede aylık 28k para bence iyi .Asgari ücretlinin 5 küsür katı.Yurtdışı ise az olabilir.Türkiyede aylık 28kyı beğenmiyorsa lüks yaşantısı olan biridir ama normal bakımdan asgari ücret üzerinden değelendirirsek gayet iyi sayılır.