Tüm yurtdışı iPhone alanlar için üzücü durum. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tüm yurtdışı iPhone alanlar için üzücü durum.
9
●
836
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tüm yurtdışı iPhone alanlar için üzücü durum.
1
2
14-09-2022, 19:29:53
#1
polemiyk
Yurtdışı iPhone alan arkadaşlar için kötü bir haber
Geçici şebeke sistemi kapatıldı.
Herkes için geçmiş olsun
14-09-2022, 19:31:53
#2
Jershy
Çok kötü oldu bu olay..
14-09-2022, 19:31:53
#3
pastelboya
Tr Cihazlarına bi zam daha olabilir ...
14-09-2022, 19:32:08
#4
Leuqme
$500 dan iphone 13 prolar alinir sınırsız alim
14-09-2022, 19:32:51
#5
cdermnx
Kaynak nedir? nette bununla ilgili bir bilgi göremedim
14-09-2022, 19:33:28
#6
polemiyk
cdermnx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaynak nedir? nette bununla ilgili bir bilgi göremedim
Telefoncu bir arkadaş söyledi
Kaynak atmadı ama o da bu işler ile uğraşıyor
14-09-2022, 19:36:17
#7
homeless33
Üyeliği durduruldu
Maalesef böyle bir durum mevcut şu anda. iyi ki forumda iPhone satmamışım, satan arkadaşları kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın ama durum çok zorlu olacak. Tek çözüm ios 16 yı yüklememek.
14-09-2022, 19:37:23
#8
AEE
Üyeliği durduruldu
gider 3000 tl verır imei kaydı yaparım yinede tr den ucuza mal oluyor hiçte üzülmedim
14-09-2022, 19:38:42
#9
esrefyasa
Rex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gider 3000 tl verır imei kaydı yaparım yinede tr den ucuza mal oluyor hiçte üzülmedim
kayıt yaptırmak için yurtdışına çıkman gerekiyor. sonra gelip kayıt yaptırıyorsun
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler