Maalesef böyle bir durum mevcut şu anda. iyi ki forumda iPhone satmamışım, satan arkadaşları kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın ama durum çok zorlu olacak. Tek çözüm ios 16 yı yüklememek.