Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gider 3000 tl verır imei kaydı yaparım yinede tr den ucuza mal oluyor hiçte üzülmedim
kayıt yaptırmak için yurtdışına çıkman gerekiyor. sonra gelip kayıt yaptırıyorsun