Konu
Tüm yurtdışı iPhone alanlar için üzücü durum.
14-09-2022, 19:38:42
#9
esrefyasa
Rex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gider 3000 tl verır imei kaydı yaparım yinede tr den ucuza mal oluyor hiçte üzülmedim
kayıt yaptırmak için yurtdışına çıkman gerekiyor. sonra gelip kayıt yaptırıyorsun