Konu
Tüm yurtdışı iPhone alanlar için üzücü durum.
14-09-2022, 19:37:23
#8
AEE
Üyeliği durduruldu
gider 3000 tl verır imei kaydı yaparım yinede tr den ucuza mal oluyor hiçte üzülmedim