Konu
Tüm yurtdışı iPhone alanlar için üzücü durum.
14-09-2022, 19:29:53
#1
polemiyk
Yurtdışı iPhone alan arkadaşlar için kötü bir haber
Geçici şebeke sistemi kapatıldı.
Herkes için geçmiş olsun