• 14-09-2022, 19:29:53
    #1
    Yurtdışı iPhone alan arkadaşlar için kötü bir haber
    Geçici şebeke sistemi kapatıldı.

    Herkes için geçmiş olsun
  • 14-09-2022, 19:31:53
    #2
    Çok kötü oldu bu olay..
  • 14-09-2022, 19:31:53
    #3
    Tr Cihazlarına bi zam daha olabilir ...
  • 14-09-2022, 19:32:08
    #4
    $500 dan iphone 13 prolar alinir sınırsız alim
  • 14-09-2022, 19:32:51
    #5
    Kaynak nedir? nette bununla ilgili bir bilgi göremedim
  • 14-09-2022, 19:33:28
    #6
    cdermnx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak nedir? nette bununla ilgili bir bilgi göremedim
    Telefoncu bir arkadaş söyledi
    Kaynak atmadı ama o da bu işler ile uğraşıyor
  • 14-09-2022, 19:36:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Maalesef böyle bir durum mevcut şu anda. iyi ki forumda iPhone satmamışım, satan arkadaşları kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın ama durum çok zorlu olacak. Tek çözüm ios 16 yı yüklememek.
  • 14-09-2022, 19:37:23
    #8
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    gider 3000 tl verır imei kaydı yaparım yinede tr den ucuza mal oluyor hiçte üzülmedim
  • 14-09-2022, 19:38:42
    #9
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gider 3000 tl verır imei kaydı yaparım yinede tr den ucuza mal oluyor hiçte üzülmedim
    kayıt yaptırmak için yurtdışına çıkman gerekiyor. sonra gelip kayıt yaptırıyorsun