• 14-09-2022, 00:45:34
    #19
    Merhaba, Bahçelievler'de çok yabancı uyrluklu insanlar var sağolsun polisler geceleri ve gündüzleri devriye atıyorlar ama aşırı fazlalar.. Kendimi yasal yoldan koruyamayacağın açık ve net. Savunmak için yanımda bir şeyler taşısam başım belaya girer mi acaba? Silah değil bıçak vs.
  • 14-09-2022, 00:46:45
    #20
    Canice olacak ama bıçakla geç kayıtlı değil bir şey değil hastaneye alırlar sonra yurt dışına paket temizlemiş olursunuz
  • 14-09-2022, 00:49:06
    #21
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canice olacak ama bıçakla geç kayıtlı değil bir şey değil hastaneye alırlar sonra yurt dışına paket temizlemiş olursunuz
    İşte olay tam tersi hocam ben bıçaklasam bir suç işliyorum sonuçta ve kimliğim belli ama onlar yaparsa suç işliyor kimin yaptığı belli değil.Ben yaparsam ceza alırım o yaparsa yakalanması çok zor olacağı için ceza almaz.
  • 14-09-2022, 00:51:31
    #22
    Bir gram sevmiyorum bir gram.
    Ülkemizde mültecileri beslemek merhamet değildir.

    Bu göçmenleri hiç sevmediğim parti yollayacağım desin ona oy vereceğim.
  • 14-09-2022, 00:51:49
    #23
    Npc gibiler heryerde ...
  • 14-09-2022, 01:06:45
    #24
    UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte olay tam tersi hocam ben bıçaklasam bir suç işliyorum sonuçta ve kimliğim belli ama onlar yaparsa suç işliyor kimin yaptığı belli değil.Ben yaparsam ceza alırım o yaparsa yakalanması çok zor olacağı için ceza almaz.
    Al yanına kuvvetli bir biber gazı zorda kalırsan sık gitsin kıvransınlar yerde eğer çok başının belaya girmesini istemiyorsan.
  • 14-09-2022, 01:08:58
    #25
    Durmak yok yola devam
  • 14-09-2022, 02:08:56
    #26
    üstdeki arkadaşlarında belirttigi gibi malasef yapıcakta,diyecekte bişey yok.bunları destekleyen şahıslar akıllanmadıgı sürece hergün dahada kötüye gitmeye devam.ne dersen,ne yaparsan suçlu sensin...onlar her halukarda suçsuz.
  • 14-09-2022, 10:11:49
    #27
    Yazdım yazdım sildim çok geçmiş olsun hocam. Suçlu biz oluruz