Afganlar Tarafından Gasp Ediliyordum - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Afganlar Tarafından Gasp Ediliyordum
29
●
1.758
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Afganlar Tarafından Gasp Ediliyordum
1
2
3
4
14-09-2022, 10:16:33
#28
KaRneL
geçmiş olsun. yanınızda et taşıyın öyle gelirlerse eti uzatın gasp etmiyorlar.
14-09-2022, 17:51:55
#29
Leuqme
Türkiye de türklere bireysel silahlanma gercekden şart bu pislikler varken
14-09-2022, 23:36:11
#30
white35
R10 Sigortacısı
Bunlar daha iyi günlerimiz.
https://www.r10.net/off-topic/336370...3-yayinda.html
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler